Copyright © Terus Melangkah
Design by Dzignine
Saturday, January 15, 2011

Nak Buat Aper Ni ??

Hmm jika dibahagi ditolak dicampur di darab ermm sudah sebulan lebih aku duduk di rumah..
hmm msti plik knp skjap sy skjap aku.ermm nak buat macam mana jiwa brkecamuk, tapi bkn gila. Mesti bila msg ngan kwn2 bila ty 'mg dok wat gapo lonih' semua akan jawab aku kerja. Takpom mesti ada yang jawab aku buat lesen. Bila orang ty aku pulak msti kbnyakan soalan dia 'eh mg wat lesen doh ko?'. hahah suma nya sama. Tak tahulah apa nak jd ngan aku nih. Nak kerja xbrapa rajin nk buat lesen tu baru ada niat. Ermmm .Dalam sbulan ni kerja aku hya download movie and watch movie jer. Erm adakah ini akan berterusan? Ermm....

0 comments:

Post a Comment

Jika ada kekurangan dalam penulisan ini sila tinggalkan pesanan disini :)