Copyright © Terus Melangkah
Design by Dzignine
Thursday, July 14, 2011

Saat Indah











Alhamdulillah lama juga saya tidak tengok blog ni. Semenjak melangkah ke alam baru ni hidup memang sangat-sangat sibuk.Namun sibuk itu sebahagiaan dari dugaan untuk orang yang ingin mencapai kejayaan. Post yang ingin saya coret pada hari ini adalah apabila saya teringat saat indah diwaktu persekolahan dulu. Memang zaman persekolahan memang sangat indah dan memang rugi jika syaa katakan kepada sesiapa yang tidak menghayati saat itu. Ya! memang sangat indah tambahan pula jika kita mempunyai rakan-rakan yang boleh dikatakan 'satu kepala' dengan kita. Post kali ini saya tujukan kepada semua sahabat-sahabat saya yang kini mereka sedang mencuba untuk menggapai impian mereka dan saya doakan mereka agar terus sukses dalam hidup.amin

0 comments:

Post a Comment

Jika ada kekurangan dalam penulisan ini sila tinggalkan pesanan disini :)