Copyright © Terus Melangkah
Design by Dzignine
Wednesday, March 16, 2011

Bola Bola dan Bola


Assalamualaikum. Semalam aku ,abang aku,spupu aku , syafiq ramli dan adiknya omar pergi ke stadium sultan muhammad IV untuk menyaksikan perlawanan antara pasukan Red Warriors dan KL Felda FC . Semalam kami telah pergi ke stadium seawal pukul tujuh petang lagi. Ingatkan dah awal tapi rupanya telah ramai orang yang datang nak tengok bola .Jadi bila masuk maghrib kbnyakan orang berpusu2 ke surau berdekatan untuk solat. Aku bersyukur lah kerana  walaupun ramai yang datang tengok bola tetapi mereka tetap menjaga solat mereka sehingga penuh di dalam dan di luar surau tersebut. Memang ramai yang datang. Sampai berlapik paper diatas lantai untuk digunakan untuk dibuat sejadah.

Aku amat bersyukur juga kerana satu kejadian telah berlaku.Aku terpaksa solat diatas lantai yang basah so aku ambik surat khabar mula2 aku cuma lapik kaki dan kepala sahaja paper tuh dan surat khabar aku guna tu basah . Di tepi aku ada lah sorang pak cik nih. Paper yang dia guna untuk lapik kepala dia bersih dan xbasah macam paper aku. Tak tahulah macam mana time solat tuh ada angin kuat tiba2 dan paper yang pak cik tu guna untuk lapik kepal dia terbang ke tempat aku. Rezeki2, tapi kecian lah pak cik  tuh sebab paper dia terbang ke tempat aku.

Apa yang aku tidak berapa berpuas hati semalam adalah mutu pngadilan bolasepak .Memang mutu pengadilan semalam berada di tahap yang rendah. Bukan aku bercakap kerana kelantan seri tetapi aku amat kurang berpuas hati dengan mutu pengadilan. Namun apa yang aku harap pada hari sabtu ni Kelantan akan terus mencabar KL Felda di stadium kota bharu. Gomo kelate gomo

2 comments:

  1. susah betul nak trime kenyataan ahahah

    ReplyDelete
  2. bukan nk terima kenyataan yan susah.
    tetapi memang ref xadil...
    sungguh ni bukan bermakna aku trlampau fanatik sgt2 red warrior ( fanatik2 jgak )
    tp mmg betul

    ReplyDelete

Jika ada kekurangan dalam penulisan ini sila tinggalkan pesanan disini :)